Livram Oriunde.
La Timp.

Pentru noi este important ca un cadou sa ajunga intact la destinatie, iar cei 10 ani de experienta in acest domeniu ne-au condus la o solutie care sa garanteze integritatea cadourilor livrate.
 

Transportul cadourilor Gift Idea se efectueaza pe paleti (format EUR 80x120x200cm (Lxlxh). In functie de tipul de cadou ales, pe un palet incap 30/48/80/120/180 bucati. Livrarile se organizeaza cu Camioane si TIR-uri (in functie de volumul comenzii). Livrarea se face printr-un Partener Logistic, specializat in transportul marfii paletizate.

Gift Idea nu percepe adaos la transport, sunt incluse doar costurile partenerului nostru logistic. Pentru a afla costul de transport trebuie sa ne transmiteti cantitatile produselor ce urmeaza a fi comandate.

  •  Un interval de 3 zile lucratoare pentru livrare 
  • Adresa completa (Judet, Localitate, Strada, Numar, Cod Postal)
  • Persoana de contact – Numar de telefon

Daca exista informatii specifice referitoare la receptia marfii (program redus, intrarea se face prin Str. X, etc.) va rugam sa le mentionati la plasarea comenzii.

Conform contractului Gift Idea cu Partenerul Logistic, din momentul in care marfa paraseste depozitul nostru, livrarea trebuie sa se efectueze in maximum 3 zile lucratoare, deci se poate livra la Dumneavoastra in a 2-a/ a 3-a/ a 4-a zi din momentul in care a fost ridicata din depozitul nostru.

Partenerul Logistic are instructiuni specifice din partea noastra sa anunte destinatarul cu minim 2 ore inainte sa se efectueze livrarea.

Partenerul Logistic organizeaza livrarile la destinatii in functie de descarcarile din zona respectiva, de aceea nu putem garanta o ora si o zi exacta de livrare. 

Livrarea se face la poarta institutiei/scara blocului. Soferul nu are obligatia sa urce marfa la etaj sau sa o descarce. Clientul este raspunzator pentru descarcarea marfii din masina. 
Cumparatorul este obligat sa verifice marfurile la momentul livrarii in prezenta operatorului de transport, verificand starea, integritatea, identitatea si numarul de colete inscrise in documentul de expediere, sa corespunda cantitativ si calitativ. Orice discrepanta va fi inscrisa pe document, specificand cauza pentru neconformitatea comenzii. Va rugam sa ne trimiteti o copie a documentului in cel mult 48 ore de la receptia marfii la contact@giftidea.ro pentru a remedia situatia aparuta in cel mai scurt timp. In caz contrar livrarea se considera efectuata si reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.