Plasarea unei comenzi se face in cativa pasi foarte simpli:

1. Alegerea produselor
2. Plasarea comenzii
3. Procesarea comenzii
4. Contract si factura fiscala
5. Modalitati de plata
6. Transport si livrare

1. Alegerea produselor

Accesati pagina Catalog Paste 2017 din bara de meniu principala.

Va rugam sa tineti cont ca pentru a finaliza comanda, aceasta trebuie sa fie de minim 1500 lei (fara TVA).

2. Plasarea comenzii

*TELEFONIC la numarul: 021.411.91.00 sau  0721.040.440
*E-MAIL la contact@giftidea.ro

3. Procesarea comenzii

Comanda va fi procesata in cel mai scurt timp (maximum 24 ore). In perioadele de Paste si Craciun se proceseaza comenzi si in weekend. Programul de asistenta este zilnic intre orele 9:00 – 21:00.
Dupa confirmarea comenzii veti fi contactat de catre un reprezentant Gift Idea pentru stabilirea detaliilor contractuale si prezentarea modalitatilor de plata.

4. Contract si factura fiscala

In urma comenzii ferme se incheie contractul de vanzare-cumparare, dupa care se emite factura proforma. Dupa confirmarea platii se emite factura fiscala si se lanseaza comanda in executie.

*Produsele de pe site-ul www.giftidea.ro  se adreseaza exclusiv firmelor.

5. Modalitati de plata

Plata se efectueaza prin transfer bancar pe baza facturii proforme. Produsele achizitionate se achita integral in avans. In functie de cantitatea comandata si de perioada in care se efectueaza comanda puteti beneficia de discounturi suplimentare pentru precomenzi si volume, care nu sunt expuse pe site. Pentru a afla promotiile si discounturile de care puteti beneficia va rugam sa ne contactati.

6. Transport si livrare

Livram cosuri cadou oriunde in Romania, prin transport propriu sau curierat.
Transportul este gratuit la o locatie in Bucuresti sau Ilfov prin FAN Courier sau transport propriu Gift Idea. Putem expedia cosurile cadou multiadresa, contra-cost.

Lasă un răspuns